piątek, 21 grudnia 2012

Na szybkości.

Dwie sprawy.

Po pierwsze - obejrzałam siódmy sezon Dextera. Czekałam, aż się skończy, więc się doczekałam i pochłonęłam go w ciągu półtora dnia. 

Podobał mi się. Melodramatyczny - trochę tak. Ale moim zdaniem wcale jakoś na minus to nie podziałało. Może już jestem na tyle przyzwyczajona do tego serialu, do tych górnolotnych monologów Dextera, do tej rozchwianej emocjonalnie Debry, że już nie zastanawiam się, czy jest w tym jakiś sens, czy nie, tylko po prostu oglądam. No i Hannah bardzo ładną kobietą była.

Ale chodzi mi teraz o wątek Pana Gangstera Isaaka Sirko. Bo, to że Go polubię, wiedziałam od razu. Jakąś taką aurę roztaczał, że aż chciałam go cały czas oglądać na ekranie. No i się wyjaśniło - Pan Gangster był gejem. Tak samo jak Omar z The Wire - jedna z moich ukochanych serialowych postaci EVER. Oczywiście, nie ma tu porównania. Omar zdecydowanie znajduje się wyżej w moim rankingu i jest postacią ciekawszą od Pana Isaaka, ale jakieś takie delikatnie nawiązanie sobie znalazłam i się chciałam podzielić.



A po drugie - odświeżam sobie Community (do premiery nowego sezonu będę znała wszystkie odcinki na pamięć chyba) i tak mnie naszło.... Czy Abed nie jest prekursorem podstawowego kroku Gangnam Style?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz